Jak się umówić kiedy kobieta ciągle odmawia? cz.1

Kobieta ma wiele obiekcji, odmawia spotkania, cały czas je przekłada… Brzmi znajomo?

Mogę Cię pocieszyć. Mi kobiety odmawiają do dzisiaj. Poznaję ciągle kobiety w klubie, w dzień, w internecie i bywają przypadki, kiedy na żywo z kobietą poprowadziłem ciekawą rozmowę, wziąłem numer telefonu lub FB, a potem piszę smsy, proponuję spotkanie, a kobieta nie chce podjąć tego ostatniego kroku i przyjść na randkę. Ciągle odmawia.

Jeśli zdarza Ci się to bardzo często, to ewidentnie coś psujesz w rozmowie albo w podejściu. Jeśli od czasu do czasu, to nic się nie martw, takie po prostu jest uwodzenie. I nawet jeśli byłbyś mistrzem, Bogiem, który wykonuje wszystko PERFECT, to i tak część kobiet miałaby różne obiekcje, żeby się z Tobą spotkać. Jednak skoro Majowie potrafili zbudować ogromne piramidy, to my poradzimy sobie i znajdziemy sposoby jak przełamać obiekcje kobiet i umawiać się na randki. Przede wszystkim…

Postaw na zaangażowanie i zainteresowanie

Prawda jest taka, że im bardziej kobieta jest zainteresowana podczas podejścia, rozmowy, szybkiej randki, tym większa szansa, że spotka się z Tobą po raz kolejny.

–> Ciekawostka!

Bywa odsetek kobiet, które będą za bardzo zainteresowane i przez to się nie umówią. Na początku ciężko było mi to zrozumieć, ale tak jest. Jednak to tylko bardzo odosobnione sytuacje.

<– Koniec ciekawostki 🙂

Zasada jest taka, im więcej kobieta okazuje oznak zainteresowania, tym lepiej.

Jeśli podszedłeś do kobiety w dzień, w klubie i wziąłeś „kiepski” numer telefonu, czyli taki, bo bardzo krótkiej rozmowie to niestety, ale szansa, że przekujesz go na randkę jest bardzo mała. Kobieta pewnie nawet po kilkunastu godzinach nie będzie pamiętała, że do niej podszedłeś, dlatego właśnie tak bardzo zachęcam do ciśnięcia z kobietą jak tylko długo się da i utrzymywania ciekawej rozmowy.

Im dłużej jesteś z nowo poznaną kobietą, tym bardziej ona Cię zapamięta i tym więcej czasu masz na zbudowanie potężnego zainteresowania, które doprowadzi do randki  i seksu.

Jakie kroki podjąć kiedy ona odmawia?

No dobra, ale czasami po prostu nie ma czasu na długie poznawanie się albo czasami kobieta jest zainteresowana, ale i tak nie chce się umówić. Co wtedy zrobić?

Bardzo wielu facetów kiedy kobieta nie odpisuje, albo wymyśla jakieś wymówki robi głupstwa, bo wkurza ich to i wyprowadza z równowagi. Najgorsze co można zrobić w takiej sytuacji, to pisać do kobiety w agresywny sposób lub nawet taki sposób, który pokazuje, że się wkurzyłeś.

Jeśli się wtedy wkurzasz, to wiedz, że ja bardzo dobrze Cię rozumiem. Kiedy kobieta umawia się ze mną, a potem w ostatniej chwili odwołuje spotkanie, to mam ochotę po prostu napisać jej, że jest pierdolnięta i że tak się nie robi, ale wiem, że jak to zrobię, to już nic z nią dalej nie ugram.

Wiem, że możesz sobie teraz myśleć w taki sposób: „Bartek… olać tę laskę, to jakaś głupia panna, tak się nie robi, ona zachowuje się chamsko, więc lepiej iść do innej”. W teorii masz rację, ale w praktyce prawie każda bardzo, bardzo ładna kobieta w wieku 20-30 lat będzie odmawiała spotkań, w sytuacji kiedy nie zbudowałeś potężnego zainteresowania. W praktyce lepiej z tymi dziewczynami jeszcze trochę się pomęczyć i w końcu się umówić na randkę. Potem już wszystko pójdzie z górki. Grunt to się umówić.

Wracając…

Bądź jak skała!

Nie reaguj na jej odmowy, wymówki  w sposób emocjonalny. Powiedz okej, zacznij pisać do innej, a do niej odezwij się za kilka dni. Oczywiście jeśli ona Ci odmówiła, to w żadnym wypadku nie proponuj drugiego spotkania. Skoro Ci odmawia to ma jakieś swoje obiekcje, np:

– boi się ciszy na randce, bo była na kilku randkach i było niekomfortowo i sztywno

– być może boi się, że Ty tak podrywasz wiele kobiet i nie chce być kolejną

– sprawdza jak zareagujesz kiedy ona odwoła spotkanie (testuje Cię)

– chce przekonać się czy będziesz do niej pisał dalej, czy po prostu sobie odpuścisz, a wiec sprawdza czy Ci na niej zależy

– naprawdę nie może się umówić, bo jej coś nieprzewidzianego wyskoczyło (możesz to rozpoznać, jeśli dziewczyna bardzo cię przeprasza, opisuje dokładnie powód, dla którego odwołuje spotkanie i sama proponuje inny termin, to jest ogromne prawdopodobieństwo, że naprawdę nie mogła się spotkać”

Dlatego właśnie w rozmowie z dziewczyną powinieneś raczej umawiać się dopiero wtedy kiedy czujesz, że jest duża szansa, że ona się z Tobą umówi. Czasami niestety intuicja zawodzi, mi też to się zdarza i proponuję spotkanie zbyt wcześnie, a potem wszystko odkręcam i kiedy jest pora, proponuje znów spotkanie.

Kiedy kobieta odmawia…

To powiedz okej i pisz z nią dalej. Staraj się w rozmowie zbudować większe zainteresowanie i dodać sobie wartości poprzez humor, droczenie, historie oraz innych technik, które opisałem w poradniku UWODZICIELSKA ROZMOWA– premiera będzie w czerwcu, więc jeśli jesteś zainteresowany wiedzą na temat prowadzenia uwodzicielskiej rozmowy z kobietą, to ten kurs będzie dla Ciebie.

Kiedy już udało Ci się sprawić, że kobieta chętniej z Tobą pisze, jest bardziej zainteresowana, to pora znów spróbować. Rzucasz kolejną propozycję spotkania. Jeśli ona znów odmawia, nic się nie martw. Kiedyś umówiłem się z kobietą, która wyglądała jak seks bomba PO ROKU pisania. Klucz, to pisać z uśmiechem na twarzy i nie przejmować się odmową. Poniżej mam dla Ciebie przykład:
Tekst alternatywny

 

Z dziewczyną powyżej wcześniej próbowałem już się umówić 2 razy. Za każdym razem odmawiała. Omówmy sytuację powyżej.

Ona pisze: „w niedzielę jestem już umówiona…”. Dla mnie to znaczy, że albo naprawdę jest umówiona (małe prawdopodobieństwo, skoro 2 razy wcześniej odmawiała), albo znów ma jakieś obiekcje (na 99 % tak jest).

To jest bardzo ładna dziewczyna i wiem, że była już w życiu na wielu randkach. Na pewno większa część z nich była sztywna i nijaka, dlatego ona nie chce znów tego przeżywać. Z tego powodu napisałem:

„może jakiś inny dzień? To tylko zwykła rozmowa, nie mam żadnych oczekiwań”.

To zdanie jest tylko po to, żeby spróbować rozbić jej obiekcje na temat tego, że będę ja podrywał, że będę naciskał, nalegał na nią. Ona do tego jest przyzwyczajona i nie chce tego ponownie przeżywać.

I zauważ, że po chwili nagle sama proponuje konkretny dzień.

Gdyby nadal nie chciała się umówić – co się często zdarza, to dalej bym z nią pisał, jak gdyby nigdy nic i starał się wzniecić większe zainteresowania, po czym znów rzuciłbym propozycję spotkania.

Taki model, taka strategia działania bardzo się opłaca i powoduje lawinę randek. Wielu facetów w pewnym momencie stawia wszystko na jedną kartę. Proponuje spotkanie -> kobieta odmawia -> facet rezygnuje, albo się wkurza i pokazuje desperacje, obrażając ją, albo wchodzi w logiczną polemikę typu: „dlaczego nie chcesz się spotkać”.

Mam nadzieję, że ta strategia pomoże Ci umówić się z wieloma kobietami na randki. Trzymaj się ciepło. 

Cześć drugą znajdziesz tutaj:

Jak się umówić kiedy kobieta ciągle odmawia? cz.2


Naucz się skutecznie podrywać piękne kobiety.

KLIKNIJ I ZOBACZ


 

 

Rate this post
avatar
6 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
Bartek Dadokloveloverakowskystiflerrocky Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Martin
Gość
Martin

Mialem kiedys sytuacje, ze tez kilka razy probowalem sie umowic z jedna dziewczyna, ona caly czas nie chciala, az w koncu przypadkiem spotkalismy sie drugi raz klubie, spedzilismy troche wiecej czasu i pozniej kiedy znow zaproponowalem spotkanie juz nie bylo problemu. Ostatecznie wyladowalem z ta dziewczyna w lozku i pozniej, jak ją zapytalem, dlaczego na poczatku tak odmawiala tego spotkania, powiedziala, ze miala przede mną sytuacje, ze spotkala sie z jakims facetem i on ja probowal zgwalcic w toalecie. I jak tu sie dziwic…

Jacob94
Gość
Jacob94

A u mnie jakos to idzie, to znaczy dziewczyny chcą się umawiać, nawet po paru minutach rozmowy 🙂

rocky
Gość
rocky

Bartek moglbys rozwinąć o co chodzi z tym, ze kobiety są za bardzo zainteresowane i przez to nie chcą się umowić??

stifler
Gość
stifler

Hmm..wydaje się mega fajny ten tekst: „To tylko zwykła rozmowa, nie mam żadnych oczekiwań”.. na pewno wypróbuję 😉

rakowsky
Gość
rakowsky

Też miałem parę takich sytuacji, ze udalo sie umowic na randke dopiero po kilku próbach. Trzeba być wytrwałym i nie poddawać się 😉

lovelove
Gość
lovelove

chyba bardzo często jest tak, ze laski sie boją, też mialem mnostwo sytuacji, ze jak mi pozniej mówiły miały jakies zle doswiadczenia z przeszlosci z facetami debilami