Dlaczego niektórzy faceci mają szybko sukcesy z kobietami, a inni nie?

WERSJA TEKSTOWA

5 poprzednich artykułów i podcastów zrobiłem, aby odpowiedzieć na ogólne pytania moich czytelników:

Ten artykuł jest moją inwencją i obserwacją – po prostu chciałem tym razem napisać coś całkowicie od serca, a nie tylko odpowiadać na kolejne pytania. Rozbroję w tym artykule pewne mity uwodzenia, opowiem trochę o szkoleniach z podrywu oraz podzielę się moją obserwacją na temat tego dlaczego jedni faceci odnoszą sukcesy z kobietami, a inni nie. Uprzedzam, że jeśli jesteś nowym czytelnikiem bloga i nigdy nie zrobiłeś podejścia do obcej kobiety, to ten artykuł może wydać Ci się tak dziwny, jak kosmita leżący sobie na plaży. Ten artykuł skierowany jest raczej do osób, które regularnie podchodzą do kobiet, traktują podryw jako naukę i rozwój samego siebie.

JESTEŚ WYJĄTKOWY I UNIKALNY

Zacznę od tego, że facet, facetowi nierówny. Tak naprawdę drogi czytelniku różnisz się ode mnie i od innych facetów. Oczywiście, że z grubsza jesteśmy podobni, być może mamy podobne motywacje, podobne myślenie, ale jeśli chodzi o nasz wygląd, o nasze zachowanie, o umiejętności, różnimy się bardzo.

Jedna rada, która zadziałała świetnie dla jednego kursanta, prawie na pewno nie będzie działała tak samo u innego kursanta. Wielu trenerów, nawet tych, którzy są długo na rynku nie rozumieją tego, albo rozumieją, ale to ignorują. Chciałbym zaznaczyć, że pisząc ten tekst nie kieruję się zazdrością, czy jakimiś negatywnymi emocjami w stosunku do innych trenerów, nie chodzi mi również o to, aby umniejszyć umiejętności innych trenerów, aby w podtekście podwyższyć swoje. Piszę ten tekst na podstawie rozmów z moimi kursantami na półrocznym coachingu, którzy zanim przyszli do mnie, byli na wielu szkoleniach z podrywu. Rozmawiam z nimi i  słucham, że że wszyscy oni, dostawali te same ogólne rady. Ogólne rady typu: „podejdź”, „uśmiechaj się”, „skomentuj jej ciuchy”, „bądź pewny siebie”, „improwizuj”, „dasz sobie radę” itd.

Niestety, ale ogólne rady działają kiepsko, bo w podrywie ma znaczenie wiele czynników. Na przykład dużo rolę na początku nauki uwodzenia gra to jak wyglądasz. Czy jesteś przystojny czy nie, czy jesteś wysoki, czy niski, czy jesteś chudy, czy gruby, czy wyglądasz grzecznie i masz łagodne rysy twarzy, czy masz twarz poważną i męską. Dalej, liczy się to, jaką masz mowę ciała, czy bardzo stresujesz się przy podejściu, czy robisz podejścia na pełnym luzie. Czy mówisz szybko i seplenisz, czy mówisz powoli i wyraźnie. Liczy się też to, jaki masz ton głosu: czy niski i dźwięczny, czy wysoki i piskliwy.

Masa czynników, wszystkie mają wpływ na to jak powinieneś rozmawiać z kobietami. Rady dla faceta niskiego i grubego będą inne, niż dla wysokiego przystojniaka.

PODRYW WEDŁUG KOBIET I TRENERÓW

Kobiety często mówią, że najlepszy podryw to taki, kiedy facet na luzie podejdzie, pogada i postawi drinka lub zaprosi na kawę. Trenerzy uwodzenia, często mówią to samo co kobiety. Czyli: „wyluzuj, idź do niej, powiedz jej komplement, zaproś na kawę, drinka i uśmiechaj się”.

Oczywiście te rady są super, ale nikt już nie mówi, że te rady działają dobrze TYLKO WTEDY, KIEDY OD POCZĄTKU WPADNIESZ CHOĆ TROCHĘ W TYP KOBIETY. To znaczy działają wtedy kiedy jesteś dość przystojny, dość pewny siebie, dość wygadany i kobieta od samego początku już pozytywnie na Ciebie spogląda. Kobiety, kiedy mówią o tym jak powinien facet podrywać, zawsze mówią to z założeniem, że ten facet im się od początku podoba. Kobiety nigdy nie dają wskazówek na temat tego jak powinien podrywać facet, który w ogóle nie jest w jej typie.

A co jeśli kursant nie jest wysoki, nie jest przystojny, nie jest wygadany? Wtedy pójdzie na 10 szkoleń z uwodzenia i ciągle będzie dostawał zlewki od kobiet. Takie ogólne rady są dla niego zupełnie nieprzydatne. Słucha tych rad, wykonuje polecenia trenerów i coraz bardziej cierpi, bo nic mu nie wychodzi.

WSKAZÓWKI SZYTE NA MIARĘ

Taki kursant potrzebuję innych rad, potrzebuje konkretów. On musi dostać gotowy schemat rozmowy, konkretny plan, gotowe teksty, które sprawią, że kobieta, od niezainteresowanej zacznie stawać się neutralna, a później zainteresowana.

ODBIERZ DARMOWY EBOOK

PORADNIK UWODZENIA | Schemat rozmowy z kobietą

POBIERZ TERAZ

EFEKTY INDYWIDUALNYCH PORAD

Bardzo lubię te momenty podczas coachingów, jak po kilku miesiącach, kursant w końcu wykonuje dobrze szereg zadań, które miał do przerobienia, zaczyna robić dobrej jakości podejścia do kobiet i nagle nie może uwierzyć w to co się dzieje, wtedy najczęściej dostaję takie wiadomości:



Tak naprawdę nie jestem żadnym cudotwórcą. Jestem trenerem, który daje konkretne indywidualne rady. Kiedy widzę, że mój kursant wygląda jakby wyszedł z więzienia, to polecam kupić mu eleganckie ciuchy, dużo się uśmiechać i przygotowuję odpowiednie teksty, aby łagodzić jego „przestępczy” wizerunek. Kiedy widzę, że mój kursant jest zbyt grzeczny, to polecam mu mówić konkretniej, ostrzej, trzymać kontakt wzrokowy, aby nie wypadał zbyt „miękko”. Kiedy spotykam się z kursantem, który zrobił setki podejść i robi je tak spokojnie, jak mnich buddyjski, to polecam mu udawać delikatny stres, bo jeśli tego nie robi, to kobiety co chwile mówią mu: „jesteś taki spokojny, którą dzisiaj już jestem kobietą, do której tak podszedłeś?”.

Rozumiesz?

Każdy jest inny. Nie ma ogólnych rad. Uważam, że na większości szkoleń z uwodzenia w Polsce odniosą sukcesy tylko przystojni faceci lub faceci z naturalnie dobrą gadką, dlatego, że im takie ogólne rady mogą pomóc (pytanie, czy te rady w ogóle są potrzebne…).

PRZYSTOJNI vs NIEPRZYSTOJNI

Przystojni faceci lub faceci z dobrą gadką mają dużo łatwiej, bo od początku kobiety są nimi zainteresowane i mają większy margines na błędy. Więc jeśli Ty nie jesteś przystojny, nie masz super gadki, to kilkudniowe szkolenie prawie w ogóle nie zmieni Twojego życia i ilości kobiet w Twoim łóżku.

Twoje życie seksualne zmieni regularne działanie i mądre rady ,szyte na miarę, dostosowane idealnie pod Ciebie. Każdy facet jest w stanie nauczyć się skutecznie podrywać kobiety i stać się towarzyską osobą i mówię to z pełną odpowiedzialnością.

Kiedyś zastanawiałem się czy można każdego faceta nauczyć podrywać kobiety… Po długich rozmyślaniach doszedłem do wniosku, że… KAŻDEGO, który nie ma niepełnosprawności umysłowej i może mówić.

NIE MA ZNACZENIA JAK WYGLĄDASZ

Jeśli nawet jesteś bez ręki, bez nogi, ale jesteś zdeterminowany, pali się w Tobie silny ogień do zmiany i możesz mówić, to możesz nauczyć się zdobywać takie kobiety jakich pragniesz. Potrzebujesz mądrze działać, przygotować się na wstępne odrzucenia kobiet i być wytrwałym gościem, który nie złamie się po 5 zlewkach od kobiet. Oprócz tego musisz DAĆ SOBIE CZAS NA ZMIANĘ.

Część kursantów myśli, że zmiana zajdzie szybko i bardzo się niecierpliwią kiedy mają gorszy dzień, ale zmiana siebie nie jest wykresem jednostajnie przyspieszonym:

A raczej wykresem zmiennym:

Wnioski z tego artykułu oraz wykresów płyną takie, że zmiana siebie i rozwój osobisty trwa miesiące, a nawet lata. Oczywiście z każdym tygodniem będziesz widział postęp i małe efekty – pod warunkiem, że będziesz regularnie realizował plan, ćwiczył i zdobywał kolejne umiejętności.

STARE GRY PRAWDĘ CI POWIEDZĄ

Na koniec podzielę się jeszcze jednym moim wnioskiem. Pamiętasz stare gry, które były podzielone na LEVELE?

Czasami było tak, że przechodziło się jeden level nawet godzinami. Było tak, że najpierw przegrywałeś na początku, grałeś następną godzinę i początek miałeś opanowany, ale przegrywałeś gdzieś w połowie, po następnej godzinie naparzania opanowałeś kolejny etap tego poziomu i potrafiłeś przejść już ¾ tego levelu. Grałeś dalej i byłeś nieźle wkurzony, bo ciągle nie mogłeś przejść końcówki, ale próbowałeś dalej. Po kolejnej godzinie przegrywałeś już dosłownie na samej mecie, ale wiedziałeś, że jesteś już cholernie blisko, więc musiałeś to przejść. W końcu się udało.

Oczywiście to nie było tak, że jak opanowałeś początek, to już zawsze tam Ci się udawało. Co którąś próbę mimo, że miałeś opanowany początek, to nadal tam przegrywałeś.

Tak właśnie wygląda uwodzenie i nauka podrywu. Być moze wiele już potrafisz, pracujesz bardzo dużo, ale w którymś momencie coś psujesz. Być może jesteś już prawie na mecie i brakuje tylko trochę pracy, czasami tego nie wiadomo – w niektórych grał, kiedy przechodziłeś poziomy, nie było wiadomo na którym etapie poziomu jesteś, czy już na końcu, czy dopiero w połowie. Tak samo jest z podrywem.

Będą też oczywiście faile, jak w grze. Masz już opanowany początek do perfekcji, wiesz co powiedzieć, wiesz jak pociągnąć rozmowę na początku, ale co którąś próbę na tym etapie również przegrasz. I tak będzie na poszczególnych etapach. Im bardziej będziesz doświadczony, tym rzadziej będą zdarzały się takie niespodziewane porażki. Jak w grze – im więcej razy przeszedłeś początek, tym mniej razy tam przegrywałeś.

Warto podchodzić do swojego rozwoju jak do starej, trudnej do przejścia gry. Wtedy będziesz wracał do domu, wyciągał wnioski i myślał sobie, że jutro będzie lepiej. Pójdziesz kolejnego dnia, poprawisz jakiś element podejścia i będziesz ciągle myślał, że będzie lepiej. Wtedy Twój rozwój poszybuje.

Przeczytaj także:

Oceń artykuł 🙂 

5 6


Każdy komentarz to dla mnie dawka motywacji, więc miło będzie, kiedy pokusisz się o komentarz. Uwielbiam merytoryczne dyskusje z moimi czytelnikami, więc jeśli masz jakieś pytanie lub po prostu podobała Ci się treść, to śmiało, daj mi znać :)

Pamiętaj, że komentujesz całkowicie anonimowo!

7 thoughts on “Dlaczego niektórzy faceci mają szybko sukcesy z kobietami, a inni nie?”

  1. Kapitalny artykuł bez zadnych truizmow. Brawo Bartku! Jesli chciales zmotywować ludzi do dzialania poprzez swoje wpisy to mysle ze Ci sie udalo ?

  2. Bartku widać, że jesteś człowiekiem z pasją, który jeszcze na dodatek chętnie dzieli się wiedzą z innymi. Genialny wpis ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *