Dlaczego musisz mieć Tindera lub portal randkowy?

 

WERSJA TEKSTOWA 

Na wstępie zaznaczam, że ten artykuł nie jest sponsorowany, Tinder nie zapłacił mi za napisanie go. Napisałem go ponieważ uważam, że facet, który nie ma konta na Tinderze, a szuka sobie dziewczyny lub po prostu przygód z kobietami bardzo, ale to bardzo dużo traci. Zaczynajmy.

1. Jest tam tysiące kobiet na wyciągnięcie palca.

Lubię podrywać kobiety w klubach i w ciągu dnia, ale muszę przyznać, że nigdzie nie ma takiego komfortu jak na Tinderze, jest tam tysiące kobiet dosłownie na wyciągnięcie palca. W ostatnich latach portale randkowe zyskują ogromną popularność i coraz więcej kobiet zakłada tam swoje profile. Dzięki temu możesz zagadywać do setek kobiet, które Ci się podobają. W ciągu dnia, kiedy wychodzę z domu i chcę zagadać do 10 ładnych kobiet, to muszę spędzić masę czasu zanim zobaczę 10 kobiet, które mi się podobają (około 2 godziny). Na Tinderze zagadanie do 10 kobiet, które mi się podobają, zabiera mi maksymalnie 10 minut.

Według statystyk z 2017 r, na Tinderze zalogowanych jest około 400 tysięcy kobiet. Dzisiaj to pewnie prawie pół miliona kobiet, bo liczba internautów z roku na rok się zwiększa, a aplikacja Tinder ciągle staje się bardziej popularna. Około 60 % czyli 240 tysięcy kobiet jest w stanie wolnym, czyli nie ma męża, chłopaka. Tinder zdecydowanie prowadzi i jest portalem randkowym, aplikacją randkową numer 1 w Polsce. Z tego powodu, że jest tam masa kobiet, Ty również powinieneś mieć tam konto, bo możesz dzięki temu poznawać kobiety, które Ci się podobają i to na dodatek…

2. Nie musisz wychodzić z domu, żeby umawiać się z kobietami.

Możesz poznawać bez wychodzenia z domu. Jesteś chory, leżysz w łóżku, jesteś w pracy, stoisz w korku, leczysz kaca, w każdej chwili możesz odpalić aplikacje i poznawać kobiety bez żadnego wysiłku.  Kiedy wychodzę poznać kobiety do klubu lub w ciągu dnia, to muszę najpierw poświęcić czas na to, żeby zrobić coś do jedzenia, żeby ubrać się odpowiednio.

W klubie muszę wdychać dym papierosowy, co chwilę ktoś Cię szturcha przechodząc, ludzie deptają Ci po butach, czasami przypadkowo wylewają na Ciebie drinka, na dodatek aby w klubie odnieść jakiś sukces muszę wejść w tryb zabawy i pozytywnej energii, bo kiedy jest się smutnym, przybitym, to żadna kobieta nie jest zainteresowana.

Znów kiedy idę zagadać do kilku kobiet w ciągu dnia, np. do galerii handlowej albo podczas zakupów w Tesco, to często muszę się nieźle nachodzić, aby znaleźć kilka ładnych kobiet, które mi się podobają i do których chcę zagadać. Tak to wygląda w praktyce, dlatego właśnie podryw przez Internet jest fantastyczny. Mogę mieć strasznie zły dzień, zły nastój, mogę być zmęczony i kobiety tego nie widzą. Mogę do nich pisać i umawiać się na randki, leżąc pod cieplutką kołdrą, czytając kolejną powieść Sapkowskiego, po prostu spełnienie marzeń 🙂

3. Łatwo przebić konkurencje facetów poprzez dobrze zrobiony profil i umiejętności pisania na portalu randkowym.

Większość męskich profili na Tinderze to całkowite dno. Większość facetów nie ma pojęcia jak zrobić profil, aby maksymalnie zwiększyć swoją atrakcyjność w oczach kobiet i umawiać z kobietami regularnie na randki, bez większego wysiłku. Jeśli wiesz jak zrobić dobry profil na Tinderze to wyprzedasz 95 % facetów.

Fakt jest taki, że nawet jeśli jesteś mało atrakcyjne, ale wiesz jak zrobić dobre fotki, wiesz jakie fotki działają na kobiety, to można powiedzieć, że „oszukasz system”. Możesz mieć wtedy więcej zainteresowanych kobiet niż przystojniacy, obdarzeni przez naturę świetnym wyglądem. O tym jak skonstruować swój perfekcyjny profil na Tinderze opowiem już za 2 tygodnie na moim blogu.

Kolejną sprawą jest umiejętność pisania z kobietami, od pierwszej wiadomości po spotęgowanie zainteresowania i umówienie się na randkę. Kiedy rozmawiam z kobietami o tym, co piszą do nich faceci to po prostu ręce mi opadają. To naprawdę nie jest trudne nauczyć się o czym pisać, a o czym nie pisać z kobietami  i również we wpisie, który dodam za 2 tygodnie poruszę ten temat.

4. Dużo łatwiej jest umówić się na randkę z kobietą z Internetu niż na żywo.

To jest według mnie niesamowity paradoks. Kobiety często mówią, że doceniają facetów, którzy odważyli się podejść w realu i przełamali swój strach, ale w rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie. Od 2 lat prowadzę coachingi z facetami, na których razem podchodzimy do kobiet. Chcesz wiedzieć jak wyglądają realia?

Wyglądają tak, że kobiety dopiero doceniają podryw w realu, kiedy masz  już dobrze opanowane podejście i potrafisz poprowadzić 10 minutową ciekawą rozmowę z kobietą, przy tym oczywiście musisz być zrelaksowany i uśmiechnięty.

Nauka zrobienia takiego dobrego podejścia w którym kobieta doceni Twoją odwagę i chętnie da Ci swój numer zabiera minimum kilka miesięcy pracy i dziesiątek zlewek od kobiet, bo oczywiście, jeśli nigdy nie poznawałeś kobiet, albo poznałeś na razie tylko kilka w swoim życiu, to:

– Po pierwsze: będziesz musiał przełamać strach przed podejściem do kobiety, co na początku jest dużym wzywaniem

– Po drugie: będziesz zestresowany, wszystkie teksty, które uszykowałeś sobie w głowie powiesz źle i całe podejście będzie nieudane, będziesz dostawał na początku szybkie zlewki od kobiet

– Po trzecie: wiele razy trafisz na kobiety, które mają zły dzień, albo mają chłopaka i oleją Cię po kilkunastu sekundach.

Doprowadzenie do randki z kobietą poznaną w klubie lub w ciągu dnia wymaga dużych umiejętności, które nabywa się poprzez miesiące pracy nad zrobieniem spokojnego podejścia, z uśmiechem na twarzy i poprowadzeniem ciekawej rozmowy, po której kobieta chętnie da Ci swój kontakt lub pójdzie z Tobą na randkę.  

ODBIERZ DARMOWY EBOOK

PORADNIK UWODZENIA | Schemat rozmowy z kobietą

POBIERZ TERAZ

5. Nie czujesz strachu przed podejściem.

W realu tak jak napisałem wcześniej, podejście do obcej kobiety wymaga przełamania się i dla większości facetów jest dużym wyzwaniem. To dlatego właśnie w klubie większość facetów podpiera ściany z piwem w ręku i to dlatego większość facetów, kiedy mija ich piękna kobieta tylko się ogląda za nią, zamiast po prostu podejść.

Strach przed podejściem jest silną emocją i aby na luzie podchodzić sobie do wielu kobiet potrzeba odpowiedniego treningu. Na Tinderze w ogóle nie ma tego problemu. Nikt nie boi się wklepać w okienko czatu, wiadomości do kobiety na Tinderze. Strach przed podejściem masz całkowicie z głowy.

6. Zlewka, odrzucenie od kobiety nie boli.

Kiedy piszesz z dziesięcioma kobietami równocześnie i jedna, dwie, trzy lub pięć, nie odpisują Ci, to w ogóle się tym nie przejmujesz. Kiedy kobieta nawet pisze Ci, że nie jest Tobą zainteresowana, to masz to całkowicie gdzieś, bo Ania, Kasia i Marta czekają na odpowiedzi od Ciebie. To bardzo miłe i komfortowe uczucie, kiedy nie musisz się przejmować odrzuceniem.

7. Możesz umawiać się na randki i wybrać kobietę w Twoim typie.

Masz wymagania wobec kobiet? Świetnie, ja też mam. Większość facetów chciałaby poderwać taką kobietę jaka im się podoba. Jednak kiedy zaczynają wychodzić na imprezy, domówki, to szybko widzą jaka jest rzeczywistość. Widzą, że wcale nie jest łatwo poderwać nawet takiej kobiety, z marzeń. W realu to jest bardzo trudne, już pisałem o tym w punkcie 4. Trudno jest umówić się na randkę z atrakcyjną kobietą poznaną na imprezie lub w ciągu dnia, szczególnie kiedy nie masz doświadczenia i popełniasz w rozmowie dużo błędów lub nie potrafisz łatwo przełamać strachu przed podejściem do dziewczyny.

Przez Tindera możesz umówić się z kilkoma kobietami i wybrać sobie taką jaka Ci najbardziej pasuje. Skoro na portalu zalogowane są tysiące kobiet, to na pewno jest tam również Twoja wybranka, która złapie Cię za serce.

8. Możesz ukryć wiele swoich wad i kompleksów (wady wyglądu, zła mowa ciała, niepewny ton głosu).

Oczywiście część kobiet bardzo podrasowuje swoje fotki i w rzeczywistości można czasami się zdziwić, ale z drugiej strony Ty również możesz podrasować swoje fotki i ukryć wiele swoich wad. Coś Ci nie pasuje z Twoim wyglądem, coś chciałbyś poprawić? W programie lub za pomocą aparatu można zdziałać cuda. Będę o tym pisał w we wpisie o tym „Jak wyróżnić się spośród tysięcy facetów i umawiać się na randki z Tindera”

Dobre fotki tak naprawdę są kluczem do sejfu na Tinderze, dlatego musisz poświęcić im najwięcej swojej uwagi.

9. Ogromna oszczędność pieniędzy.

Regularne imprezowanie dużo kosztuje. Wejście do klubu, alkohol, to wszystko kosztuje, na jednej imprezie przeciętny facet minimum 100 zł, najczęściej te kwoty są dużo większe. No chyba, że jesteś studentem i chodzisz do klubów studenckich gdzie wszystko jest tańsze, ale i tak pewnie wydajesz sporo pieniędzy.

Na tinderze można pisać całkowicie za darmo. Jest też wersja płatna, która jest bogatsza w opcje, ale można pisać za darmo. W kolejnym wpisie, już za tydzień, opowiem o tym jak krok po kroku założyć tindera oraz opowiem o  różnicach wersji płatnej i darmowej. Dowiesz się też jak działa algorytm tindera.

Chcesz poczytać więcej?    

Oceń artykuł 🙂 

5 1


Każdy komentarz to dla mnie dawka motywacji, więc miło będzie, kiedy pokusisz się o komentarz. Uwielbiam merytoryczne dyskusje z moimi czytelnikami, więc jeśli masz jakieś pytanie lub po prostu podobała Ci się treść, to śmiało, daj mi znać :)

Pamiętaj, że komentujesz całkowicie anonimowo!

4 thoughts on “Dlaczego musisz mieć Tindera lub portal randkowy?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *